Vestiging Charlois

Service manager.

  •  

Service manager.

 

Ben jij een geboren leider met een passie voor de Automotive sector? Vind je het leuk om elke dag het beste uit je team te halen en de verwachtingen van klanten te overtreffen? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Wat ga je doen?

In deze uitdagende functie bij Van Mossel Mercedes-Benz Vans & Trucks ga je als Servicemanager aan de slag op locatie Rotterdam. Jij zorgt ervoor dat de samenwerking tussen servicebalie, magazijn en werkplaats zodanig verloopt dat de klant op de juiste geholpen wordt. Als Servicemanager ben je de vestigingsverantwoordelijke en rapporteer je direct aan de Operationeel Directeur. Je werkt aan een solide basis en hebt daar een belangrijk aandeel in.
Je zorgt onder andere voor een duidelijke overlegstructuur binnen jouw vestiging en borgt daarmee dat taken en verantwoordelijkheden voor alle medewerkers duidelijk zijn. Je draagt zorg voor een prettige werksfeer en creëert draagvlak voor veranderingen of de implementatie van nieuwe producten en diensten. Je bent budgetverantwoordelijk, goed op de hoogte van KPI’s en weet aan welke knoppen je moet draaien om deze te verbeteren. Daarnaast stel je de klanten altijd op nummer één. Doordat je goed de geldende processen en procedures van de Mercedes-Benz en het eigen bedrijf kent weet je ook goede omzetten te draaien en kosten in de hand te houden.

In deze functie kom je in een team waar je echt het verschil maakt. Zelf werk je actief mee in de operatie. Naast je coördinerende taken ben je ook het eerste aanspreekpunt voor klanten op het gebied van planning, uitgevoerde werkzaamheden, facturatie en schade/garantieclaims. Ongeacht het voertuig of het probleem, jij zorgt er als eindverantwoordelijke voor dat de klant weer veilig de weg op gaat!

Wie zoeken wij?

Als Servicemanager heb je ervaring in het vak en ben je ruimschoots bekend met het reilen en zeilen aan de servicebalie binnen een autobedrijf. Je hebt al leidinggevende ervaring en wil jezelf graag nog verder ontwikkelen in deze rol binnen een grote organisatie als Van Mossel. Je bent stressbestendig, hebt een flexibele instelling en een goed gevoel voor gastvrijheid. Verder herken jij je in het volgende profiel:
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als servicemanager of een vergelijkbare functie binnen de Automotive;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Fulltime beschikbaar.

Wat bieden wij jou?

In 75 jaar tijd is de Van Mossel Automotive Group uitgegroeid tot het grootste en leukste autobedrijf van de Benelux. Hier is Van Mossel Vans & Trucks onderdeel van. Wij zijn de Mercedes-Benz bedrijfswagens-dealer in regio’s Groot-Rotterdam, Dordrecht en Gouda. Hier hebben wij 5 vestigingen met ongeveer 200 medewerkers. Wij bedienen al 65 jaar vol trots bedrijven op het gebied van mobiliteit en streven wij naar een optimaal serviceniveau. Wij werken hier als team hard voor en hebben allemaal het doel om de verwachting van onze klanten te overtreffen. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de sfeer op de werkvloer goed is. Wij bieden jou een baan aan met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Jouw persoonlijke ontwikkeling en doorgroei is voor ons belangrijk, Daarnaast kun je rekenen op:
  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een laptop en mobiele telefoon van de zaak;
  • Een auto van de zaak, ook voor privégebruik;
  • 24 vakantiedagen per jaar;
  • Mogelijkheid tot een fietsleaseplan;
  • Goede pensioenregeling;
  • 8% vakantiegeld;
  • Trainingen en workshops, we hebben zelfs een eigen Van Mossel Academy.
  • En natuurlijk een leuke baan binnen een snelgroeiende organisatie!

Kennismakingsgesprek inplannen?

Heb je interesse om aan de slag te gaan als Service manager en herken jij je in het profiel?
Plan nu een vrijblijvend kennismakingsgesprek in door het onderstaande formulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. 

 

 
 
 



Erik van der Helm
Operationeel Directeur
06 - 22 71 06 05

 

Waar bent u naar op zoek?